Announcement

Collapse
No announcement yet.

Calling all swedes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Calling all swedes

Originally posted by Dave L:
    Du kan inte hitta sprickan? Är den omlackad, eller? Jag minns att jag såg den där på GMF, men jag tänkte inte så mycket på den.

Jo, nog kan ni från Norge få vara med också...men då kanske vi måste börja prata engelska igen [img]images/icons/wink.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Sprickan sitter enligt säljaren bredvid en av "insert"arna till svajet. All jag kan se är en träbit som säljaren limmat dit för att förhindra att sprickan blir större. Trävbiten är limmad i "trem cavity"n.

Sprickan är vistt täckt av den lilla träbiten. Jag vetefan [img]images/icons/grin.gif[/img]

Comment

Ja, så länge det är ett snyggt och bra rep-jobb gjort på den så är det ju inget att bråka om. Och för det där priset så gör det ju inte så mycket om den skulle hamna på skroten, heller [img]images/icons/grin.gif[/img]

Förresten...visst har jag pratat med dig förut, Thoraby? När jag hade min Soloist till salu?

Comment

Swedes on the board?....

LMAO
        [img]graemlins/laugh.gif[/img]

Heeheehee you speak funny [img]images/icons/grin.gif[/img]

Jamesy

Comment

I don´t get that joke....what are those? [img]graemlins/laugh.gif[/img]

Comment

SWEDES!!! [img]images/icons/grin.gif[/img]

(sp? Its a vegetable. It may be spelt 'sweade' or 'swead' but I dunno. Funny all the same though [img]images/icons/grin.gif[/img] )

Jamesy

Comment

Nah, they are called "Swedes" too, or "Swedish Turnip"...and the same word is used for a person coming from Sweden. Dont ask me why [img]images/icons/smile.gif[/img]

Comment

Heh, I never knew that! Funny that hasn´t come up earlier [img]graemlins/laugh.gif[/img]

Comment

Believe me Ive been tempted [img]graemlins/laugh.gif[/img]

Jamesy

Comment

Originally posted by Dave L:
                    Ja, så länge det är ett snyggt och bra rep-jobb gjort på den så är det ju inget att bråka om. Och för det där priset så gör det ju inte så mycket om den skulle hamna på skroten, heller [img]images/icons/grin.gif[/img]

Förresten...visst har jag pratat med dig förut, Thoraby? När jag hade min Soloist till salu?
                    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja det har du. Men din soloist kostade ju 10000 [img]images/icons/rolleyes.gif[/img] Här har jag jobbat häcken av mig i en månad och bara tjänat 6000 kr [img]graemlins/poke.gif[/img] Dessutom är röd inte min färg(notera: idiomatiskt felaktigt) Lyckades du sälja den till slut?

Comment

foreløpig har jeg en
                      rr5 med svarte pinstripes
                      og en rr1 lightning sky.

Comment

I live in America but my family came from Udaville in Sweden.

Comment

Im second generation swedish on my dads side.
                          I don't really speak Swedish but some of my family does. I never really understood it.
                          First generation Irish on my moms side. Mom was born in Belfast. Yeah Im northern Ireland. So!?
                          I'll still out drink ya and kick your a$$.
                          HEHHEHE. [img]graemlins/toast.gif[/img] [img]images/icons/grin.gif[/img]
                          Gil

Comment

Örebro finns minsann också representerat här! [img]images/icons/smile.gif[/img]

Anders
                            https://www.facebook.com/cutupofficial

Comment

Jeg er norsk as well. Og vi skjønner alt dere svensker sier, men dere skjønner nok ikke alt vi sier. Jeg har for øyeblikket ingen Jackson gitarer da jeg er fattig student. Men en KV2 kommer nok om ikke så alt for lenge.

Comment

Thoraby, jag blev faktiskt av med den till sist. Jag tyckte att jag hade ett ganska vettigt pris på den, men det satt långt inne att bli av med den...konstigt, men sant. Den likadana orangea skulle jag väl aldrig kunna bli av med, men tur att jag inte vill det heller [img]images/icons/grin.gif[/img]

KennyHell, du har ett fint par där! Hurlänge har du haft RR1an?

Nice to see some swedish americans! Udaville? Uddevalla, perhaps? [img]images/icons/wink.gif[/img]

Comment

Working...
                                X