Til 2-3000 spenn så kjøper du den gitaren ja. Skulle gjerne kjøpt den selv men for tiden forhandler jeg med selgeren av denne gitaren her, får se hvordan det går om noen dagers tid :
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Another offer..Should I?
Collapse
X
-
Originally posted by Guitardude86 View PostTil 2-3000 spenn så kjøper du den gitaren ja. Skulle gjerne kjøpt den selv men for tiden forhandler jeg med selgeren av denne gitaren her, får se hvordan det går om noen dagers tid :
http://www.finn.no/finn/bap/object?f...&tot=39&page=2
The shattered glass-finish is not exactly my cup of tea, but hey - if you like it than that's what's important!! I'd prefer it in a plain finish!! Killer Jackson though!My bands page: www.myspace.com/wartexmetal
Comment
-
Originally posted by Guitardude86 View PostMorsom? Næh.. Jeg er fra Trondheim og siden du kommer fra Drammen trenger jeg vel ikke gjøre annet enn å åpne kjeften så begynner du å gapskratte Hehe
Neida, kjenner mange hyggelige mennesker fra Trondheimsområdet jeg!!
Har du noe Charvels forresten, eller er du mest for Jackson?My bands page: www.myspace.com/wartexmetal
Comment
-
Hehe, jeg hadde en Charvel lagd i Japan, men jeg byttet den og en annen gitar jeg hadde mot en Guitar Workshop strat (H/S/S oppsett). Super gitar laget her i lille Norge Hvis ting går etter planen er det kanskje denne jeg skal bytte mot Jackson-gitaren. Selger virket interessert, men time will show"This ain't no Arsenio Hall show, destroy something!"
Comment
-
Originally posted by Guitardude86 View PostTil 2-3000 spenn så kjøper du den gitaren ja. Skulle gjerne kjøpt den selv men for tiden forhandler jeg med selgeren av denne gitaren her, får se hvordan det går om noen dagers tid :
http://www.finn.no/finn/bap/object?f...&tot=39&page=2
Comment
-
Originally posted by shredder69 View PostDen bør du få kraftig ned. nesten $3000 - du finner mange bedre dealer på eBay. Legg til 800 spenn i shipping og noen dager i transit... Fikk akkurat min Dan Spitz Rhoads... yay!"This ain't no Arsenio Hall show, destroy something!"
Comment
-
Originally posted by Guitardude86 View PostBeklager om jeg var uklar - jeg mente gitaren Morten snakket om og regnet med det var snakk om en plass mellom 2000 og 3000 norske kroner for den
Comment
-
Originally posted by Guitardude86 View PostBack to english - how's your Dan Spitz Rhoads working out for you? Got any pics?
Comment
-
Originally posted by shredder69 View PostJoda, den var klar, men jeg tenkte på den shattered glass saken, 18 laken for den... mnei... hadde nok sjekket da bay først ja. med mindre du får den ned kraftig...
Vel, hvis ting går som planlagt slipper jeg kanskje å betale noe for Jacksonen. Vurderer å bytte Guitar Workshop straten min mot den."This ain't no Arsenio Hall show, destroy something!"
Comment
-
I'd say that's a good price in your area, very good considering the condition.
When you get it, make sure all the rollers are moving freely. If the bridge seems dirty you might clean and lube it. It needs oiling every 3 months on the moving parts and if it's been maintained like that up til now, it should last indefinitely. Also, as has been said, you can get those trems on Ebay, and partial ones sold as parts trems are very cheap.
If the pivots and knife edges are in good shape, and you keep it maintained, you shouldn't have many problems. The behind-the-nut locking clamps are a weak point, eventually the strings wear a groove into the frame or the clamp and then you might retrofit it with a Floyd-type locknut.
As for those who think that it's so horrible that it has the Floyd nut spacing, a decent tech can plug the old pivot holes and drill new ones to mount a Floyd. It's not some abnormally difficult job, you just have to pay if you want it done. For people here in the States where Model 2s are plentiful and cheap, that would not be worthwhile, as a Model 2 with the JT-6 Floyd will come along soon. In Norway, probably not likely.
Also, a lot of American JCFers are not realizing this, but the Model Series guitars are going up in price lately. You'd look around for awhile to find a white Model 2 for $200 or less, even the ones with the Kahler fulcrum trem.
That is more a scenario from 2-3 years ago than today. People here still think a Model 6 is a $350 guitar when they go for $600 or more as often as not now. Yeah, you'll see one go for $400 once in awhile, but the prices are rising. To get 'em cheap anymore you have to wait awhile to get lucky.Ron is the MAN!!!!
Comment
Comment